HARMONOGRAM REKRUTACJI W SZKOLE POLICEALNEJ IM. JADWIGI ROMANOWSKIEJ
NA SEMESTR LETNI NA ROK SZKOLNYM 2025/2026
| Termin | Czynności |
| 28.10. 2025 | 1. Podział pracy członków Komisji.
2. Opracowanie harmonogramu posiedzeń Komisji oraz porządku zebrań. Weryfikacja dokumentacji składanej przez kandydata (wnioski o przyjęcie do szkoły oraz na kurs kwalifikacyjny, oświadczenia, terminy skierowań na badania lekarskie). 3. Weryfikacja Zarządzenia nr 3 Warmińsko Mazurskiego Kuratora Oświaty z dnia 30.01.2024 w sprawie określenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego. |
| 11/12. 2025
01. 2026 |
Wprowadzenie zmian i monitorowanie informacji na szkolnej stronie internetowej w zakładce REKRUTACJA |
| POSTĘPOWANIE REKRUTACYJNE PODSTAWOWE | |
| 20.10. 2025 r. (poniedziałek)
– 12.11. 2025 r. |
Przyjmowanie dokumentów kandydatów na poszczególne kierunki kształcenia |
| do 12.11. 2025 r. | Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły o świadectwo potwierdzające wykształcenie średnie lub średnie branżowe |
| 10. – 11. 2025 r.
01. 2026 |
Monitorowanie przebiegu rekrutacji |
| 17.11. 2025 r. | Weryfikacja wniosków o przyjęcie do szkoły oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. |
| 18. 11. 2025 r. | Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych |
| 19. 11. 2025 r. | Wydawanie skierowań na badania lekarskie |
| do 24.11. 2025 r. | Potwierdzenie przez kandydata woli przyjęcia w postaci:
1. przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły ponadpodstawowej 2. zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu |
| 25.11. 2025 r. | Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych |
| 25.11. 2025 r. do godziny 14.30(wtorek) |
Poinformowanie W-M Kuratora Oświaty przez dyrektorów szkół ponadpodstawowych o liczbie wolnych miejsc (za pomocą formularza elektronicznego udostępnionego od dnia 12 lipca 2024 r., na stronie www.ko.olsztyn.pl w zakładce: Szkoły i placówki /Rekrutacja). |
| POSTĘPOWANIE REKRUTACYJNE UZUPEŁNIAJĄCE | |
| od 26. 11. 2025 r.
do 9.12. 2025 r. |
Przyjmowanie wniosków oraz dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
| do 15.12. 2025 r. | Weryfikacja wniosków o przyjęcie do szkoły oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu uzupełniającym. |
| 16.12. 2025 r. | Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych |
| do 16.12. 2025 r. | Wydanie przez szkołę prowadzącą kształcenie zawodowe skierowania na badanie lekarskie |
| do 22.12. 2025 r. | Potwierdzenie przez kandydata woli przyjęcia w postaci:
1. przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły ponadpodstawowej 2. zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu |
| 23.12. 2025r. | Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych |
| 23.12. 2025 r. do godziny 14.30(poniedziałek) |
Poinformowanie W-M Kuratora Oświaty przez dyrektorów szkół ponadpodstawowych o liczbie wolnych miejsc (za pomocą formularza elektronicznego udostępnionego od dnia 17 lipca 2023 r., na stronie www.ko.olsztyn.pl w zakładce: Szkoły i placówki /Rekrutacja). |
| po 07.01. 2026 r. | Poinformowanie e-mailowo słuchaczy przyjętych o terminach rozpoczęcia nauki, planie zajęć, telefoniczna weryfikacja słuchaczy.
Poinformowanie kandydatów tych kierunków, które z powodu braku odpowiedniej liczby kandydatów w semestrze letnim nie utworzyły klas. |
| 02.2026 r. | Zebranie dokumentacji rekrutacyjnej – sprawdzenie kompletności dokumentacji – świadectwo, książeczka badań z badaniem kału, zaświadczeniem lekarskim – przekazanie wychowawcom o monitorowaniu kompletności dokumentacji. |
